come out, come out, where ever you are

Ikvall har det vart girliemovies, step up, honey och stick it. Sa mys, det var perfekt movievader med, molnigt, eller ja det perfekta hade vart om det regnade, men det ar jag glad att det inte gor. har har det namligen vart kasst vader i evigheter nu, kalifornien ska vara soligt och vackert inte molnigt och gratt. nu far nog solen kika fram sa jag kan ga till beachen, om tre dar ar det spring break och da maste det bara vara sol. sa jag kan ta promenader pa beachen och chilla. don' blame me if I have to stay inside and be shopping instead. sol sol och sol, please.

btw, for tva manader sen var jag och sag step up 2, love. alskar verkligen regnscenen i slutet, synd bara att killen i filmen ar lite geekie. men det kan man leva med nar fimen ar sa himla bra. se den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då får ju inte säga hur ste up2 slutar ;D den kommer ut i sverige till sommaren tror jag. Längtar!

2008-04-04 @ 16:24:15
Postat av: Emma

det var jag som skrev förra inlägget, glömde skriva namn:P

2008-04-09 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0