rockstar.

tre kids stannade mig i stan imorse och fragade om jag var en rockstar. haha. de hade lite svart att forsta att jag inte var det for de tyckte tydligen att jag sag ut som en. jag hade min svartguldiga hoodie med luvan over huvvet och solglasogon, precis som en rockstar tydligen, hade visst rockstarshar ocksa, hur nu det ar? de laxade upp mig att man inte kan ga sadar i L.A for da ser man ut som en kandis, att sanna dar solglasogon har alla kandisar har. de tipsade mig att lagga solglasogonen pa hyllan i nagra ar tills jag ar sa passa gammal att jag inte langre kan uppfattas som en rockstar. det skulle tydligen bara vara om ca 20 ar, haha. manniskor har ar alldeles for vana att springa pa kandisar.

Kommentarer
Postat av: carro

du är iaf min rockstar

2008-04-17 @ 21:11:41
Postat av: Emma

haha, låtsas som du är en kändis nästa gång då ;)

2008-04-17 @ 21:41:50
Postat av: klabbe

Det är för att du jobbar på Budget, då blir man automatiskt kändis! :P

2008-04-19 @ 11:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0