stars.


image86

btw, solen ar INTE har. jag som var sa himla sugen pa beachen, akte till hollywood ist for det ar at malibu hallet sa ifall solen kikade fram sa kunde jag bara aka vidare till beachen. solen kikade fram i hollywood med det var molnigt vid kusten sa jag stannade i hollywood all day. forst akte jag till melrose ave, for en shoppingtur, shoppingen dar ar verkligen alltid over all forvantan. det ar absolut fashion street paradiset for unga.

at lunch och chillade pa hollywood blvd, kanner att jag verkligen kommer att sakna just hollywood, det ar ett av mina favvoplaces har.

pa kvallen akte jag vidare till hugh hefners playboys mansion har i L.A. kunde inte missa det och speciellt inte da det bara ar fem mil (amerikanska) fran melrose. iaf, tog mig en tur runt hans mansion, och hade inte tackat nej till att bo dar direkt, om inte han agde det da, for jag vill ju ha det for mig sjalv. alla mansions dar var verkligen lika coola som hefners, lyx lyx. kikade pa beckhams place med, de bor dar i narheten med.





Kommentarer
Postat av: Ewie

lite respekt på den gamlingen ändå :P

2008-04-06 @ 03:44:16
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0