mys diego.

Lite omvand ordning pa inlaggen fran diego.

The pacific surfliner var inte direkt det snabbaste taget. Iaf sa val framme traffade jag J som bjod in mig till en militar bas. Det var coolt. Vilket diciplin som galler dar, ett gang soldater som vi traffade dar stod i led da jag presenterades for dem och var och en gjorde en speciell gest for att valkomna mig. Var nara att vinka till dem men kande att de kanske var lite fjantigt och avslappnat da det stod sa perfekt dar.

Pa kvallen tog vi en tur over till coronado island och hotellet dar klassikern Some like it hot med Marilyn Monroe spelades in. Extremt vackert hotell. Dar sag vi navys helikoptrar ute till havs med, da cirkulerade runt i vantan pa att ta med sig dykarna till land igen, det var spannande att se med.

Kvallen avrundades med en tur i hotellets bubbelpooler och en drink (en virgin pina colada for mig, haha) vid baren med J:s vanner.

image78

fran ena fonstret i vart rum kunde man se ut over staden och genom det andra ut over hamnen, det var verkligen jatte mysigt. san diego ar sa lugnt och fridfullt for att vara en stad full av barer och klubbar. vid hamnen fanns butiker i fiskebodar som man kunde promenera langs med och vila sig pa parkbankar vid dammar och sa var det ljus i traden, sa fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0